GTK a GNOME: spatne formatovany text na buttonech jeste jednou

David Kuzela david na kuzela.cz
Středa Srpen 9 23:00:55 CEST 2000

David Sumsky pise:

> Bohuzel ne, puvodne jsem si myslel, ze za to muze cestina, ale
> ne, na fontu nezalezi, aspon ja jsem si nevsiml

Bohuzel jsem nezachytil puvodni dotaz -- v cem presne je problem? Pokud
vam nefunguje jedna aplikace, muzete se podivat do zdrojaku a na spravnem
miste pouzit gtk_label_set_justify(). Pokud zlobi vetsi mnozstvi aplikaci,
zkuste rekompilovat/reinstalovat/upgradovat libgtk.

Muzete zkusit jeste smazat ~/.gtkrc, treba je vadny jenom theme engine.

--
                                   David Kužela