Undelete

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Čtvrtek Srpen 10 07:35:47 CEST 2000

On Wed, 9 Aug 2000, Radovan Garabik wrote:

> Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> wrote:
>
>  :>     umi jiz linux (Red Hat) nejak rozumne podporovat undelete? Libilo by
>  :> se mi jako na Novellu ci alespon jako kos ve Windows.
>
> pripravovany port NWFS na linux by mal undelete ala Novell podporovat :-)

               ^^^^^^^^^ co to je?

> kedysi existoval undelete patch pre ext2fs, ale mam pocit ze uz nie je
> dalej vyvijany....

To je asi to co bych potreboval

> to je pravda, ale pokial je pocitac pouzivany ako desktop nie je to problem

Ja jsem se asi zapomel presneji vyjadrit. Stacilo by mi alespon undelete
jen pro sambu. Precijen ja si osobne davam o neco vetsi pozor, nez kupa
dalsich uzivatelu, co sedi za windowsovejma stanicema.

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF           mailto:havranek na email.cz
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.volny.cz/sea-cv
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108, +420-606-507481
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic