route aj podla IP-odosielatela

Martin MaD Douda martin na douda.net
Čtvrtek Srpen 10 09:27:53 CEST 2000

Bohužel, source routing je něco úplně jiného :-(, tam se jedná o to, že
určíte seznam routerů, kterými musí paket projít na své cestě internetem.

Z bezpečnostního hlediska je vhodné je zahazovat, nevím o tom, že by někdy
byly užitečné.

						Martin

On Thu, 10 Aug 2000, Martin Melkovic wrote:

> Pozdravujem Vas!
> Potreboval by som routovat nielen podla IP-prijimatela, ale aj podla
> IP-odosielatela.
> Vie mi prosim niekto poradit, ako na to?
> V Linux Kernel Configuration (make menuconfig) som nasiel volbu:
> Networking options  ---> IP: Drop source routed frames
> mohlo by mi to pomoct vypnut, a k comu by to aj potom bolo, ked prikaz route
> nema parameter pre source...
> prevadzkujem Debian.
> Dakujem

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://martin.douda.net/                 EMAIL:martin na douda.net
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Life would be so much easier if we could just look at the source code.