Jaky koupin modem

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Čtvrtek Srpen 10 11:57:36 CEST 2000

Kralik wrote:

> Dobry den preji
> Chtel bych se zeptat jaky si mam koupit modem aby chodil 100% pod linuxem,
> nechci udelat chybu jako jsem udel predtim a koupit si winmodem. Nejlepe
> nejakej externi do 3000 bez DPH

Ja myslim, ze jakykoliv externi modem se standardni sadou AT prikazu
by nemel delat Linuxu problemy. Ovsem jak se bude modem chovat na nasich
linkach, to uz Linux neovlivni ... ;-)

> Nevite nahodou jak vypada stav podpory winmodemu v linuxu ??

Tohle bych nikdy v zivote nekoupil!!!!!!!!!

                 Miroslav Lednicky

P.S.: Momentalne mam Well FM-56VT a driv jsem mel Supra express 33.6
a oba chodi dobre.

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky