mc a rpm

Dzurbala Juraj dzurbala na hornad.fei.tuke.sk
Čtvrtek Srpen 10 12:30:04 CEST 2000

Dobry,

nainstaloval som si nove rpm (4.0.0 alebo tak nejak) a ked dam v midnight commandery /Enter/ nad nejakym rpm suborom, tak mi vypise, ze:
"Could not parse" /usr/bin, /usr/doc ... a vzdy zobrazi len headers a info.
Kde by mohla byt chyba a ako sa to da opravit?

Tiez sa mi stava v mc, ze obcas vypisuje "memory leak" alebo "inode leak", aj ked napr. nic momentalne nerobim. Co to znamena?

                                                                      Juro