Jaky koupin modem

Čtvrtek Srpen 10 13:28:41 CEST 2000

On Thu, 10 Aug 2000, Kralik wrote:

> Chtel bych se zeptat jaky si mam koupit modem aby chodil 100% pod
> linuxem, nechci udelat chybu jako jsem udel predtim a koupit si
> winmodem. Nejlepe nejakej externi do 3000 bez DPH

Externi jakykoliv. Interni si kupte ISA.

Interni PCI modemy jsou obvykle winmodemy nebo softmodemy (nemaji ani
buffery). Jedinym PCI modemem, ktery mi v Linuxu funguje (a ktery jsem byl
schopen u nas sehnat), je:

Call Waiting modem Actiontec PCI 56012, od firmy Actiontec

je to plna implementace Hayes kompatibilniho modemu na PCI sbernici. Cena
pod 4.000,- Kc. O homologaci v CR se uvazuje, zajemci prosim piste na nize
uvedenou adresu. Tim podporite homologaci tohoto vyborneho (a
funkcniho!!!) modemu budoucnosti :-)

Dodavatelem modemu Actiontec je u nas firma ComDis s r.o. (E-mail:
info na comdis.cz, tel: 069-6616383, http://www.comdis.cz/)

ComDis s r.o.
Kalvodova 2
Ostrava
709 00

Ohledne technickych otazek kontaktujte primo pana Ing. Petra Vidlicku na
hotline na actiontec.cz

http://www.linmodems.org/

--
                        Milan Kerslager