Jaky koupin modem

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 10 14:34:56 CEST 2000

| Odesílatel: Mirek Kokrda <numira na atlas.cz>
|
|  To je IMHO uvaha postavena na hlavu. Kdyz vyrabim modemy, chci je
| prodat, cim vic tim lip, a ze mi ubyde prace s psanim V.34 stacku je
| snad jen dobre, ne?
|  Nebo je lepsi prodavat mene a draze s vyssimi naklady? To snad ne?

Neprodavaji mene a s vyssimi naklady.

Pokud by totiz zverejnili vse, tim padem by se velmi omezil prodej techto
drazsich zarizeni, coz by je v konecnem dusledku jeste vice prodrazilo az k
neschopnosti konkurence.

|  I kdyz, jak tak sleduji ceny windo... :))

Presne tak, je to zalozeno na uvaze - STEJNE se to proda, protoze nic
jineho za primerenou cenu NEBUDE. A tak aspon budou prodavat i drazsi
reseni.

Pro akademickou sferu je to mozna tezce stravitelne, ale svet je jeden
veliky odporny BYZNYS.

... a bude hůř ...

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net