tvorba binarnich RPM baliku

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Srpen 10 16:41:00 CEST 2000

On 9 Aug 2000, Stanislav Meduna wrote:

> On 9 Aug 2000 19:15:15 +0200, Pavel Kankovsky wrote:
>
> : Jestli jsou ty skripty & makefily napsany dostatecne slusne, pak jen
> : staci do %build a %install napsat jejich vyvolani s prislusnymi
> : parametry.
>
> Faktom je, ze tvorenie .spec "od nuly" je otrava - neexistuje
> nejaky frontend (napisal by som wizard, ale pravoverni linuxaci
> by ma zacali nenavidiet :-)) do ktoreho sa proste napise
> co treba a vysledkom je hotovy .spec? A hoci aj s nejakym
> template pre zmesku binarnych suborov, kde jedine o co
> mam zaujem je nainstalovat ich?

Zkousel jsem asi tri ruzne frontendy pro vyrobu RPM baliku, viz
freshmeatn.net a ani jeden nebyl vhodny pro opravdovou praci. Vetsinou mu
neco chybelo, napr. moznost zadavat Require polozky, pak treba nebyla
moznost napsat cesky popis baliku, pripadne nacteny SPEC, ktery jsem
upravoval nasledne po ulozeni zmrsil nebo svevolnbe upravil. Proste a
jednoduse je nejlepsi mit nad tim kontrolu a delat to rucne.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |