GTK a GNOME: spatne formatovany text na buttonech jeste jednou

David Kuzela david na kuzela.cz
Čtvrtek Srpen 10 23:33:27 CEST 2000

Zdeněk Böhm pise:
> to pravidelne usekava druhou polovinu pismene "a" pokud je na konci
> libovolneho popisu libovolne komponenty. Tzn. treba v menu je volba
> "napoveda", button s napisem "davka" atd... "a" je vzdy usekle.

Dela to pouze u ceskych nebo i u jinych locales?

> A jeste jedna otazka, snad me nesezerete -:), bezim tu pod KDE, neni problem
> s cestinou, ani zobrazovanou, ani s psanim na klavesnici. Jenom aplikace
> pouzivajici GTK+ mi nechteji psat hackovana pismena. Neni to nastavenim
> locales, protoze KDE aplikace tento problem nemaji, je to vec GTK+. Da se to
> nejak nastavit treba v gtkrc?

A co jine aplikace (pouzivajici pouze X toolkit)? Neznam KDE, ale je dost
dobre mozne, ze obchazi Xove vstupni metody (Gtk to nedela ale pracuje se
na tom :-))

--
                                   David Kužela