problem sendmailu

David Forman forman na libus.cz
Pátek Srpen 11 06:07:25 CEST 2000

Bry jitro..
Mam problemek se sendmailem, kterej mi do vcerejsiho vecera sel naprosto
suprove. Souhrou stupidnich nahod mi po restartu dela nasledovnou vec:
Odmita mi prijimat maily pro uzivatele v domene xxxx.cz (user na xxxx.cz) s
hlaskou relaying denied, pritom pri zaslani mailu na user na stroj.xxxx.cz
pracuje suprove. Kde mam problem? Uz si rvu vlasy patou hodinu, delam presny
postup konfigurace od zacatku na SUSE 6.2 a porad to nejde. Odesilani
funguje.. Moc vas prosim o zaslani odpovedi na forman na volny.cz , z
pochopitelnych duvodu..

S pozdravem
              David Forman