winmodem pod Linux

Kralik kralik.w na atlas.cz
Pátek Srpen 11 07:45:09 CEST 2000

A muzete mi rict kde je sezenu, protoze se ho prave chystam prodat, nebot se
mi ho pod linuxen nepodarilo rozchodit!!

                                                 /\/'^'\/\
                                                 \( O O )/
 * Nejlepsim prostredkem, jak uskutecnit sve sny, je - probudit se.  *
 *   www.volny.cz/kralik.w       	            kralik na egarden.cz    *
 *	egarden.cz/~kralik/                     kral2 na cedric.vabo.cz   *
 *                                             kralik.w na seznam.cz    *