Zacatecnik - Xwindow a Sound a Software

Maly Jiri maly na plasty.cz
Pátek Srpen 11 14:45:33 CEST 2000

> No jestli je ta deska PC Chips a nani integrovana karta CMI8330 (stejne
> jako u me), tak se mi sndconfig ke spolupraci donutit nepodarilo a bylo
> treba to zprovoznit rucne. Takze kdyz sndconfig selze, nezoufejte a zkuste
> jeste Sound-HOWTO.

Slo mi to i pres sndconfig (MB M571, CMI8330 on-board)
Pod RH 6.0 a 6.1 (6.2 jsem doma jeste nezkousel) mi jde zvuk, ne MIDI,
pouze jsem musel vyzkouset ruzne moznosti nastaveni IRQ, DMA atd.

Tady mam problem s kartou SB 128 PCI, podle HW compat. list je
podporovana, ale me nejede ani tuk (neni na ni cip Ensoniq 1370 ani 1371,
ale nejaky CT4...  Ma nekdo podobnou a jede mu v RH 6.x?

Jiri Maly