OT: MPEG editor

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 11 15:27:32 CEST 2000

Dobry den,

velmi se omlouvám za OT, ale trápí mne už nějaký čas jeden malý problémek -
mám stream z digitálního rádia (192kbps MPEG-2 Layer 2, 48kHz stereo), ale
jakékoliv přehrávání je MONO (pod wiry, linux mám jen "textový" a bez
zvukovky), nebo škobrtá v závislosti na přehrávači.

Mezitím jsem zjistil, že v rozhlasových studiích se používá trošku jiný
formát, říká se mu BWF (broadcast wave format), který může být uvnitř jak
PCM, tak i MPEG.

Bohužel ale nemám nic, jak z toho udělat opět stereo. Rád bych si ho
překonvertoval na 64k/22kHz do MP3 (má to skoro hodinu a o kvalitu mi až
zase tolik nejde).

Můžete mi prosím pomoci?

Kousek 300kB je na www.k-net.cz/!/linux/20000.mp2

podotýkám, že to nemá hlavičky, nic, je to prostě vyseknuté ze streamu.
Taky tvrdí, že je 112kbit, po opravě frame editorem na 192 hraje ve winampu
krásně (ale mono :( a jiné přehrávače buď mají lupance nebo koktavě
klokotají.

Bohužel, po opravě již mi nejde znovu načíst, frameeditor MP3Cutter2 (win,
je to ale na obecné MPEG audio) slítne, asi nepracuje zrovna standardně.

Díky moc

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications