StarOffice 5.2 - sitova instalace

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Pátek Srpen 11 22:29:56 CEST 2000

Diky vsem, funguje je to i kdyz "nic nerika". Nechal jsem se zmast :-)

Mrknu se jeste do archivu co jste napsali o ceskem tisku, ten mi nejde...

A jeste: taky vam to nepada? Pro me je to velke prekvapko :-))

Dne Pá, 11 srp 2000 jste napsal(a):

> atd.)
>

> Ja pouzil /net, instalace se tvarila jakoby nic, nainstaloval jsem to do
> /opt/Office, pak jsem, prihlaseny jako normalni uzivatel, spustil setup a
> potom vse behalo...
> Jestli instalator "zabral" ci ne - to navenek poznat neni..

To vypada jako kdyby tam ten /net | -net nemusel byt vubec a pri uzivatelske
instalaci proste pozna, ze uz instalace probehla a nahodi dotaz Workstation vs.
kompletni lokalni instalace.

Je to matouci, ale hlavne, ze to funguje...

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;