Matrox G400 Dual-Head

valter valter na atlas.cz
Neděle Srpen 13 18:31:31 CEST 2000

> hledejte v jadru 2.2.16, tam by pry mela podpora pro dva monitory byt.

Takze som presiel doc od XFree86-4.*.*
a zistil som, ze by nebol problem rozchodit vystup na dva
monitory, ale
este potrebujem ujasnit zopar detailov z praktickych skusenosti :

1) Rozchodil niekto sekundarny vystup ako TV-Out (ake su
nastavenia pre
Section "Monitor" a Section "Screen" ?) ?

2) Akym sposobom sa aplikaciam (oknam v X) urcuje, kam maju
posielat
svoj vystup ?

3) V ponuke su MG 400 Dual-Head so 16M a 32M. Vyplati sa kupit
32M ak
to chcem pouzivat na Rendering (a nie na hranie) ?

4) Pouzivaju vobec niejake modelovacie|renderovacie programy
OpenGL
pri svojej praci ?

Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243