ping (was: bash)

Neděle Srpen 13 16:16:44 CEST 2000

On Fri, 11 Aug 2000, Petr Zapadlo wrote:

> A mam dotaz co napsat za XXX aby mi ten cyklus prosel od 1 az po 254 a

Jak jiz bylo doporucovano, muzete zkusit seq (jestli ten program mate).
Nebo muzete vyrobit soubor obsahujici pozadovany seznam cisel a provest

	while read kip; do
	done < soubor

Nebo udelate klasicky for cyklus:

	kip=1
	while [ $kip -lt 255 ]; do
		kip=$((kip + 1))
	done

Vyberte si, co je Vam nejblizsi.

> jak obelstit ping aby jesteli ze adresa neexistuje tak necekal do
> soudneho dne. Bohuzel ping host -c 1 -w 1 nejak nefunguje.

Nevim jak u Vas, ale tady je spravny parametr -i 1 a nikoli -w 1.

> Diky moc za elementarni rady, v patek mi to nejak nemysli.

Co bych za to dal, kdyby byl patek jediny den v tydnu, kdy mi to
nemysli. ;)