PHP Mysql a replikace db mezi servery

LVohralik na csas.cz LVohralik na csas.cz
Pondělí Srpen 14 12:15:33 CEST 2000

dobry den,
resim problem s offline synchronizaci db pres modem.
mam tyto varianty (ktere se mi nepovedlo rozchodit :-( ):
1.
  select * from tab into outfile file.txt
     copy pomoci ftp ze srv1 na srv2
  nejak to importovat do db

2.
  udelat dump db
    copy pomoci ftp ze srv1 na srv2
  nejak to importovat do db

potrebuji to delat pres PHP scripty (nemuzu pouzit telnet), ale nejak mi to
nefunguje.
dalsi vec je, ze >>select * from tab into outfile file.txt<< mi pod rootem v
promptu funguje do libovolneho adresare, ale pod userem ne (zkusil jsem
"chmod 777 adresar" a stejne nic. Pod rootem to nefunguje jen kdyz tam ten
file uz je - da se nastavit tak, aby to prepsal?
koukal sem do php-mysql docu ale nenasel sem to.

Dekuji za pomoc

			Ladislav Vohralík