taking snapshot of X Window

Pondělí Srpen 14 22:13:38 CEST 2000

On Sat, 12 Aug 2000, Hans Ginzel wrote:

>    jak lze sejmout aktualni vykresleni nejake X aplikace do PostScriptu.
> Jde mi o to vyuziti vsech vektorovych informaci, ktere ma X server k
> dispozici -- cary, type1 pismo, obdelniky, vyplne,... ?

Kdyby byla nekam ulozena volani Xlibu provedena danou aplikaci
a v patricnem okamziku by se vyprovokovalo uplne prekresleni dotycnych
oken, pak by teoreticky mohlo byt mozno vhodnou podposloupnost
zachycenych volani prehrat do Xprt (doplneno o par volani extenze Xp),
pricemz z Xprt by vylezl relativne efektivni postscript.