OT: PHP & global

Ladis linux.hce na atlas.cz
Úterý Srpen 15 00:02:28 CEST 2000

ahoj,
omlouvam se za absolutni OT, ale mam problem s nacitanim promennych
mam soubor KONSTANTY.PHP a v nem mam definovane konstanty, zkousel jsem
define("kod","X") i $kod = "X"
v druhem pripade jsem ve funkcich daval "global" a nazev promenne, potom mam
soubor MOJE.PHP v kterem mam
definovane sve fce, a v kterem bych chtel volat prikazem <? require
"KONSTANTY.PHP"; ?> predem definovane
promenne, tento soubor pak pouzivam ve vsech scriptech  <? require
"MOJE.PHP"; ?>, problem je v tom, jiz v MOJE.PHP
dojde k chybe, nebot script oznami, ze tyto promenne nezna.

REDHAT LINUX, PHP 4.0.1pl2, APACHE

ve WIN32, APACHE, PHP 4.0.1pl2,  mi to funguje

porovnaval jsem kofigurace a zdaji se byt stejne.

Diky Ladis