Lokalni sit RH6.2 a NW5.0 a problemy s prihlasenim

Tomas Lada tomas.lada na hsvos.cz
Úterý Srpen 15 14:05:45 CEST 2000

Zdravim
uz chvili se snazim prijit na kloub nasledujici veci.
Nase sit vypada nasledovne:

INTERNET

    LINUX
_________________
|                                |
192.168.0.1                192.168.1.1
|                                |
HUB                        192.168.1.2
192.168.0.X               NOVELL 5.0
(win95)                                192.168.2.1-X (win95)
                                           192.168.3.1-X (win95)

Na linuxu je podle meho nazoru proroutovano vse v poradku. Ping chodi po
cely lokaln siti i do internetu.
Ale ma to jeden hacek, nemuzu se prihlasit k Novellskymu serveru ze
segmentu 0.x, ktery je pripojen pres
Linux (RH6.2), ale ping na nej a zpet chodi. Cela sit beha jen na
TCP/IP. K novellu se pripojim pouze ze segmentu
2.x a 3.x. Na stanicich jsou vsude Win95.
Nevite kde je zakopan pes?
Dekuji
S pozdravem
                    Tomas Lada
PS. Asi se to tyka spise novellu, ale nenasel jsem nikoho, kdo by mi s
tim dokazal poradit.