Divne odmountovani CDROM.

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Srpen 15 14:54:33 CEST 2000

Dobry den,

prosim Vas, kdo jeste nejste vareni nebo peceni, mam problem s cdeckem.
Na pocitaci s RH4.2 mam ve fstabu radek:
/dev/cdrom      /cdrom     iso9660         noauto,user,ro 0 0
/dev/cdrom je link na /dev/hdb. Cdecko namontuji prikazem
mount /cdrom
OK, ale pri odmountovani (umount /cdrom) mi system napise:
umount: /cdrom mount disagrees with the fstab
pro normalniho uzivatele, ale pro roota je to bez problemu.
Tohle je vypis prikazu mount:
/dev/hdb on /cdrom type iso9660 (ro,noexec,nosuid,nodev)
Vidite neco, co nevidim ja? V cem to nesouhlasi s fstabem?
Diky za pomoc, jestli nekoho neco napadne...

Zdravi Jaroslav Honsa.