Isdn spojovaci linka

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Srpen 15 15:27:27 CEST 2000

Dobry den
pokousim se rozjet isdn pricku mezi dvema linuxy a nejak se mi nedari.
Na kazdem mi funguje spojeni na internet, tady isdn subsystem je
funkci,  ale rozjet vzajemne spojeni se nejak nedari.
Po nakonfigurovani (viz nize), se vytvori interface, routovaci zaznam,
vsechno v pohode. Pokud dam vytacet tak se v dmesg objevi dialing cislo,
pak to chvili nic nedela, pak je zaznam isdn_net local hangup, pak se
objevi Hisax,ch1 cause E011F. Tento kod jsem nasel popsanej nekde na
serveru Suse v nemcine, ale jaksi jsem pochopil ze je vse v poradku :-).

Uplne stejne se to chova, kdyz cislo na ktere volam (vzdaleny linux)
zamenim za muj mobil. Ten asi 2x zazvoni a pak nic. V dmesg se objevi
totez co vyse.
Situace je stejna i z druhe strany.
Pochopil jsem ze mi to nejak asi nechce zvedat prichozi volani, jak to
mam nastavit aby to fungovalo?

konf. script je na obou stranach stejny, jen se lisi cisla a ip adresy:

isdnctrl addif isdn0
isdnctrl eaz isdn0 xxxxxx
isdnctrl secure isdn0 off
isdnctrl addphone isdn0 in yyyyyyy
isdnctrl addphone isdn0 out yyyyyyy
isdnctrl callback isdn0 off
isdnctrl huptimeout isdn0 120
isdnctrl dialmode isdn0 auto
isdnctrl ihup isdn0 off
isdnctrl l2_prot isdn0 hdlc
isdnctrl l3_prot isdn0 trans
isdnctrl encap isdn0 rawip
ifconfig 192.168.3.1 pointopoint 192.168.3.2 netmask 255.255.255.252

Protoze oba linuxy jsou za pob. ustrednou, tocim jeste pred plnym cislem
dalsi 0, ale podle meho by to nemelo vyse uvedene nijak ovlivnit.

Dekuji za kazdy napad a podnet, uz se s tim trapim tyden, a porad nic.

S pozdravem

Petr Zapadlo