Permanent SLIP(PPP?) Linux <-> NT(98) pres null-modem

Michal Borusik borusik na mtc.cz
Úterý Srpen 15 17:08:42 CEST 2000

V NT je ve standardnich modemech modem pro prime propojeni 2 PC - sam jsem
to pouzival pro pripojeni Maca - je treba pouze zapnout log a vykoumat, na
co linuxbox musi cekat a co ma odpovedet (myslim ze to je CONNECTING a
odpoved zni CONNECTED nebo neco podobne stupidniho jako CLIENT a SERVER ci
CLIENTSERVER - da se to najit na webu, ja uz to zapomel...)

Michal