Ceske znaky na primountovanem disku

Vladislav Svadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Úterý Srpen 15 20:57:12 CEST 2000

Asi bych mohl poradit, dlouho jsem s tim zapasil, ale potreboval bych vice
informaci.
To nejduleziteji, udelejte upgrade na sambu 2.0.7, tam byly nektere problemy
s jazyky opraveny.

dale - kde chcete to diakritiku videt? V Linuxu na konzoli, nebo treba
zkopirovat soubor do jineho adresare, ktery je nabidnuty Sambou?
Diakritiku v nazvech souboru si v kazdem pripade Linux uklada po svem (pro
nas nejlepe v  iso8859-2).
V kazdem pripade v smb.conf doporucuji mit radky
  character set = iso8859-2
  client code page = 852
(pro ceska Windows)
Jste presneji, char set je pro Linux (vychodni Evropa), jak si diakritiku
uklada on a client code page je vychodni evropa pro wokna (c ma Linux
ocekavat)
Pri kopirovani souboru Samba prekodovava jmeno souboru do sveho a pak zas
vraci v puvodnim kodovani stanicim Win.

iocharset je trochu neco jineho, to je kdyz mate Win disk ne na siti, ale
primo na masine, kde bezi Linux. (i to se stava :-O - ja to mam take). Pak
je syntaxe mount atd... iocharset a jeste neco duleziteho, neco jako client
code pade, co jsem zapomnel, mam to v praci - pokud je to Vas pripad,
zjistim.

Zdravi Svadlenka

"Tomas Rollbach" <troll na logix.cz> píse v diskusním príspevku
news:Pine.LNX.4.21.0008081721410.8473-100000 na Broucek.Logix.CZ...