tlac z linuxu na JetDirect ?

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Srpen 16 09:48:34 CEST 2000

> za predpokladu ze je lpd kompatibilni tak samozrejme neni problem, coz
> pokud vim vetsina jetdirectu je. vyzkousite to napr. tak, ze se zkusite
> pripojit na port 515.

Nez zacnu, tak si davam 10 trestnych bodu za tu samou <pip> jako vy. Autor
ocuchal tiskarnu nmapem, a zjistil, ze zije pouze na tcp/9100 (jetdirect).
Kdyby zila na 515, tak se asi nebude tak blbe ptat.

P.S. Mimochodem, taky by me zajimalo nejake rozumne reseni. Tady to resime
neprislis hezkym zpusobem typu cat <file> | socket ...

Zdenek Mazanec