Zatuhavajici klavesnice

Vaclav Zelenka vaclav.zelenka na alcatel.cz
Středa Srpen 16 10:36:27 CEST 2000

Dobry den!

Muzete prosim nekdo poradit s problemem meho kolegy? Osobne se domnivam,
ze jde o problem HW, nicmene tvrdi, ze pod ostatnimi OS je vse v
naprostem poradku. Pokusili jsme se nainstalovat RedHat znovu, ale
nepomohlo to. System normalne nastartuje, ale diky nefunkcnosti
klavesnice neni mozne se do systemu prihlasit. :-( Nyni dokonce
klavesnice vytuhne jiz behem instalace. Zvolena je standardni klavesnice
PC 101 US.

Milan Gondek wrote:

> Vasku, ak by som Ta mohol poprosit, mohol by si do nejakej
> konferencie s
> Linuxom poslat nasledujuci dotaz:
>
> Pri boote sa mi asi v 80 % pripadov stava, ze po starte nie je
> pristupna
> klavesnica. Pri bootovani sa v takychto pripadoch objavuje
> hlaska "keyboard
> timed out[1]". Pouzivam RED HAT 6.2, pocitac je notebook HP
> OmniBook
> 5700CTX. Na tom istom pocitaci pouzivam paralelne aj ine OS
> [...]

Dekuji,

Vasek

         v           Vaclav Zelenka
+-----------------+  Alcatel Czech
|  A L C A T E L  |  NSD Maintenance   Phone  :  ++420-2-660-94111
+-----------------+  U Uranie 18       Fax    :  ++420-2-660-94222
       Czech         17000 Praha 7     mailto : zelenka na alcatel.cz
                     Czech Republic