OT: Vlastnosti disku (was:Re: HW chyba disku?)

Stepan Roh sroh7497 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Srpen 16 10:55:25 CEST 2000

On Wed, 16 Aug 2000, Zdeněk Böhm wrote:

> Jak je to u Maxtoru s hlucnosti. Mam tu jeden starsi (dva roky), ktery kdyz
> pustim, je to jako kdyby startovala motorova pila, navic obcas potrebuje low
> level format.
> S kritikou WD souhlasim, jeho chovani mi pripomina Windows. Obcas zacne sam
> od sebe cosi zapisovat, nebo se rozsviti ledka, ale nic se nedeje, ruzne v
> nem klape....

Jsem rad, ze nejsem jediny komu klape ve WD. Vzdycky kdyz dojde na reset,
tak se ozve desna rana, ale disk porad jeste funguje.

> Dofam, ze stihne kleknout, nez mu dojde zaruka -:)

Me uz takhle klekly tri (jeden 500 MB a dva 1,6 GB - ten prvni uz po
tydnu pouzivani). WDAC1600 je bezkonkurencne nejporuchovejsi harddisk na
svete. Ted mam 4 GB a zatim funguje. Pritom mam jeste Seagate a ten jede
uz asi 5 let bez problemu.

S pozdravem,

Stepan Roh