Faxserver

Tomas SMOLKA tom na fishnet.cz
Středa Srpen 16 11:40:12 CEST 2000

Pekny den,
rad bych se zeptal na nasledujici veci ohledne modemu v RH6.2CZ

Kdysi jsem nekde cetl, ze na Linuxu lze provozovat fax server.
Me by zajimalo jestli je to mozne, a funguje-li to tak, faxserver se chova jako tiskarna v
Sambe a uzivatel to na ni vlastne vytiskne, pak mi ale neni jasne jak se zadava cislo na
ktere se ma fax poslat.
Dale by me zajimalo jak to funguje opacne pri prichodu faxu.
Funguje-li to tak, prosim o informaci a radu co je treba nainstalovat a nakonfigurovat.

Dale bych poprosil o nakopnuti, co je treba nainstalovat a nakonfigurovat pro to, abych
mohl na PC s RH6.2CZ pristupovat napr. z domu. V podstate za ucelem pristupu k Interentu a
kontrolu site.

Nevim jak a cim zacit a tak diky za cas ktery jste stravili prectenim i za cas, ktery
venujete pripadne odpovedi ci odkazy z potrebnymi informacemi.

Tomas