Stav Linuxovych Novin?

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Srpen 16 12:27:35 CEST 2000

roofer na post.cz wrote:

> Dobry den.
>
> Chtel jsem se zeptat na stav Linuxovych novin. Po cisle 1/2000 to vypadalo slibne. Kdyz nekdo z konference nabizel postup propojeni Linuxu a Win pres paralerni port, tvrdil, ze to bude v nejblizsich LN. Pote se nic nedelo, po nekolika mesicich Pavel Janik ohlasil uzaverku... a nic.
> Docela to vypadalo, ze je po vsem, ale docela nedavno zase nekdo v konfere (P. Olsak???) psal, ze pripravuje clanek do LN...

> [...]

Jo mozna se stav LN odviji i od chovani redakce. Mam tak dva clanky,
ktere dodnes nebyli publikovany.

Jeden jsem podaval v roce 1998 a mel vyjit v kvetnu 98. Po vice jak roce
jsem jej zadal zpet, ale neprisla mi ani odpoved.

Posledni clanek jsem podal v 1999 a mel vyjit v 9/99. Bohuzel nevysel,
jen sefredaktor si stezoval na nedostatek clanku.

Cituji http://www.linux.cz/noviny/1999-09/clanek01.html

"Ale zpět na zem. Linuxové noviny jsou opět tu. Sice v poněkud užším
provedení,
ale tam, kde neprší, nemůže být mokro. Proto prosím, pokud máte nějaký
námět
na zveřejnění článku, napište nám."

Pak mozna clovek pochopi proc nekteri autori jiz pro LN nepisi.

S uctou Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 0604/239711
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux    http://www.penguin.cz