PHP4 jako CGI ?

Tomas Pluskal plusik na pohoda.cz
Středa Srpen 16 12:50:45 CEST 2000

Zkousel jsem %subj% a dostal jsem se do pro me zahadneho stavu. Kompilace
probehla ok, kdyz spustim nejaky PHP skript lokalne prikazem
/usr/local/bin/php /cesta/mujskript.php
tak mi to spravne vyplivne vystup v HTML vcetne hlavicky, ale kdyz to
spustim jako CGI skript, padne to na SIGSEGV. (udelal jsem si jiny skript
test.sh, ve kterem je

-------------
#!/bin/sh

strace /usr/local/bin/php /cesta/mujskript.php 2>&1
-------------

a kdyz ho spustim lokalne, vse ok, ale kdyz ho spustim jako CGI, vystup
zacina stejne a po nekolika strankach najednou Segmentation fault (bez
zjevne priciny).
V cem se lisi spusteni programu lokalne a pres CGI ?

jedine co me napada je, ze v tom serveru mam zakompilovane jako modul
PHP3 s phpczech, ale to by snad nemelo vadit, kdyz je to pres CGI, nebo
ano ?

Diky za nakopnuti

s pozdravem

Tomas Pluskal