SMP a preruseni

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Středa Srpen 16 14:04:21 CEST 2000

> Podle meho selskeho rozumu, i kdyby se rozlozily, stejne tim uzkym mistem
> bude HW zarizeni, na ktery by ty pozadavky smerovaly. Pokud mam pretizeny
> disk, napr. pri behu Squida, tak mi je druhy procesor celkem k nicemu.

no ono tim pretizenym zarizenim je prave CPU a zatezuji ho zrejme navesene
zarizeni, ktere generuji interupty

dusledkem toho je IMHO napr. to ze sitovka ztraci pakety

idealni by tedy bylo pokud po pridani druheho procesoru
napr. jeden procesor obsluhoval 2 NIC a druhy treba dalsi 3 NIC

doufam ze omluvite mou pripadnou naivitu plynouci z neznalosti SMP
v jadre linuxu ;)

marek cervenka
cervajs na fpf.slu.cz