Divny clanek p. Zajicka v News on 'Net (long)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Srpen 16 16:24:02 CEST 2000

On Wed, 16 Aug 2000, Petr Balas wrote:

> Dovolim si par poznamek:

Puvodne jsem jich take par napsal, ale pak zase smazal :)

[...]

> [...]

[...]

> Toto se wokna snazi resit dvemi zpusoby (funguje jen u novych windows):
> 1) DLLka lze nainstalovat k aplikaci a ne do systemu
> 2) Systemova DLLka jsou chranena - po jejich prepsani system navrati
>    zpet puvodni verzi.
> Jenom mi prijde, ze je to reseni dusledku a ne priciny :-(

A nejen to, je zbytecne zeslozitovani veci, ktera se da resit
jednoduse. Osobne mi to prijde jako trochu fatalni pojeti
slova vyvoj ....

> Informace nutne pro napsani ovladace HW jsou obsazeny v MSDN (chce to
> alespon druhou uroven - stavalo to okolo 20kKc za rok). Dokumentace obcas
> obsahuje chyby a priklady taky. Taky se najdou mista, kde je dokumentace
> neuplna. A zdrojaky jadra aby clovek videl, co se kde deje by taky potesily
> :-).

Mimochodem dost me pobavilo tvrzeni kohosi kdo chtel
napsat ext2fs do NT a nemohl to udelat
jelikoz ten spravny SDK se nemohl exportovat z USA
kvuli kryptografii (snad pouzite v nejakych prikladech)

> Jina situace je, kdyz chcete pdat neco slozitejsiho jako treba filesystem
> nebo antivir - pak je dokumentace malo, ....

neco na routovani apod...
Jeste bych k samym pozitivum a socialnim jistotam
Windows pridal patlani se se zmenami v bildu 757865
oproti bildu 8070978, service packem x a y apod.

S pozdravem
  Petr Snajdr