HW chyba disku?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 17 02:21:04 CEST 2000

Dne St, 16 srp 2000 Jirka 'Eagle' Novák napsal(a):
>znouza <znouza na cl.cesnet.cz> píše v diskusním
>příspěvku:Pine.LNX.4.21.0008152120380.6343-100000 na kirke.datron.cz...
>
>Me zase odesly jen WD :-). Mel sem 3 Seagaty a vsechny byly ok. Taxem si
>koupil IBM. :-) Taky ok. :-) Vlastne sem ted koupil mlady 10 GB Seagate a
>prisel uz s bad blockama na konci. Reklamace.

Né že bych chtěl dělat reklamu měl jsem disky Seagaty a zatím všechny fungují
jeden starý 120M , 1,2G a teď jsem si koupil 20G.
Podle mě bude problém v tom jak se kdo chová k HD, chce to s ním zacházet taky
trochu opatrně a né s ním házet a klepat na něj popel z cigaret, to se týká i
PC.

Viděl jsem jak diskety leží u popelníku a popel klepe pomalu na ně a pak se
diví že ji nepřečte.
To stejné je s HD - chce to slušně s ním zacházet.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |