Zopar otazok

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 17 02:50:49 CEST 2000

Dne St, 16 srp 2000 Martin Spevak napsal(a):
>dobry den, mam nejake otazky s ktorymi neviem pohnut
>
>1.) ak viem IP cislo, da sa zistit cez SAMBU meno stroja?

IP se na jmena prevadi budto jmenny server, nebo soubor hosts na mistnim PC.
A pokud pouzivate hosts tak zalezi co kde mate na jednom PC muzete mit 1.1.1.1
pokus a na druhem 1.1.1.1 druhy a bude zalezet odkud se budete pripojovat.

>2.) potreboval by som mat sifrovany disk na linuxe, ale mam este
>poziadavky, aby to vedel precitat apache(teda web). uz z vas niekto nieco
>take robil? nieco jednoduche.. som zaciatocnik ;-) v podstate mi ide o to,
>aby sa nedal pecitat disk ak niekto bootne "rescue"

Neni jednodusi zakazat botovani z diskety v BIOSe a zakazat jednouzivatelsky
rezim z hd pomoci hesla v lilo.
A pokud vam nekdo rozsroubuje PC tak je to vse stejne nanic a ty data vydoluje.

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Daląí informace o konferenci Linux