Stav Linuxovych Novin?

Leos Literak literakl na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 17 10:18:48 CEST 2000

"Jirka 'Eagle' Novák" wrote:
> Jsem jednoznacne PRO. Presne to me napadlo, kdyz jsem cetl predchozi
> prispevky.

Cau,

neco podobneho jsem uz projednaval jak s bratry Krausovymi z Roota,
tak s Pavlem Houserem z IDG. Mozna se nam podari prosadit, aby se cas od
casu v tistenem ComputerWorldu objevila nejaka vlozena priloha o Linuxu.
Muzete ovlivnit i vy, v cisle z minuleho tydne je vyherni anketa
a soucasti ni je i vas vztah k Linuxu. A pokud bude dost lidi zadat vice
clanku o Linuxu, budeme mit lepsi pozici pri jednani s vedenim :-).

A k tomu, ze Pavel Janik ma vlastni server (linuxworld) a proto nepise
do Linuxovych novin: nesmysl. Pavel byl jedinym autorem linuxworldu od
jeho vzniku (1998 nebo 97??) az do lonskeho podzimu, kdy jsem se pridal
ja i par dalsich. Kdyby se chtel realizovat v lw, nevznikly by ln.
Spousta skvelych veci nevznikne z prosteho duvodu: nedostatek casu. Ale
to zname asi vsichni.

		leos literak

-- Leos Literak   http://www.penguin.cz/~literakl/
-- Email          literakl na penguin.cz, literakl na centrum.cz
-- Linux Hardware http://hardware.penguin.cz/