tk/tcl

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Srpen 17 11:29:44 CEST 2000

On Thu, 17 Aug 2000, Jan Klugl wrote:

> zdravim,
> omlouvam se za offtopic, ale zkousim programovat v $subj. a nemuzu
> najit ani zminku o tom ze by v tom sel udelat combo box, presto
> vsechny ostatni mne zname elementy to umi. Divam se spatne nebo
> to opravdu nejde? Lze to napr. nejak snadno suplovat pres button
> a listbox?

Dobry den,

ja mam knizku "Practical Programming in Tcl/Tk" od Welche a tam je priklad
na "File selection dialog", coz by mohlo zhruba byt to, co chcete. Pouziva
se  tam Listbox a Enter a jeste tam jsou dva (OK a Cancel) Buttony. Jestli
mate zajem, muzu Vam ten priklad poslat, je to i nekde na webu od Welche.

Zdravi Jaroslav Honsa.