Nefungujici identd za NAT (pro IRC)

Janek Janek na isse.lipniknb.cz
Čtvrtek Srpen 17 12:16:03 CEST 2000

Dobry den,
resim malej problem a uz mi prerostl pres hlavu. Mame na serveru nainstalo
van Firewall WinRoute Pro 4.1 ve vnitrni siti je linuxovej "router" na kte
rem bezi irc robot, problem je v tom ze z Windows pocitace bezi ident norm
alne a na linuxu nebezi vubec (spusteny je, na 113 existuje ale nechodi).
Kdyz jsem testoval doma na vnitrni siti tak jsem dosel k stejnemu efektu
(kdyz se WR vypne tak funguje dobre).

Dle meho soudu je problem v linuxovem identd protoze windows chodi (necekane

Potreboval bych aby chodil aji na linuxu.

---
Janek
Janek na centrum.cz

---