HW chyba disku? trochu OT

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Srpen 18 02:41:16 CEST 2000

Dne Čt, 17 srp 2000 Jirka 'Eagle' Novák napsal(a):

>Jestli to mela byt narazka na me zachazeni s disky, tak jste uplne vedle.
>:-)
>Za a) nekourim.
>Za b) vzpomente si na WD Caviar 2850 (850 MB), PIO3. Kdyz se zacaly delat,
>prisla do CR nejaka divna serie a jen v obchode mi odesly 3. Dalsi po 14
>dnech u zakaznika. Popel jsem tam nenasel. ;-)

Nebylo to přímo na vás, ale už jsem viděl take mnoho a divil jsem se kolik toho
vydrží.
Take třeba s tím zachazet trochu rozumě.
Samozřejme všude se muže najít zmetek. :-(

Také třeba kupovat u nějaké zavedené firmy aby vám někdo nedovezl HD který
nějaká firma vyhodila.

>Sorry za OT.
>
>--
>S pozdravem
>
>Jirka "Eagle" Novak
>Registered Linux user #173581
>eagle na unicode.cz

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |