gcc -nostdlib a __errno_location

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pátek Srpen 18 08:01:36 CEST 2000

Pri kompilaci meho C zdrojaku, ktery neobsahuje zadne GLIBC funkce pomoci gcc 2.7.2.3 s parametrem "-nostdlib" mi hlasi pri linkovani ze nemuze najit "__errno_location".

Zjistil jsem ze je to zpusobeno "#iclude <errno.h>" - ovsem to ja potrebuju, protoze pouzivam volani jadra.

Co mam udelat abych zkompiloval zdrojak s volbou "-nostdlib"?

Nebo obecneji: jak musi vypadat zdrojak v C aby sel zkompilovat s volbou "-nostdlib"?
Mam napriklad udelat nejake akce na zacatku main?
Jak je to s parametry predavanymi na prikazove radce (argc,argv) a co enviroment?
Bude se mi pri spusteni spoustet jako prvni funkce main, nebo se spusti jeste neco pred ni?

Dekuji
Richard Sputa