Maskarada podruhe

ivo hanuška - konference hanuska.conference na main.trade-cz.com
Pátek Srpen 18 13:27:18 CEST 2000

Dobry den vsem,

mam nasledujici problem s Win 2000 a Linuxem. Situace je nasledujici:

Jsou dve site spojene pres Linux FW (ipchains, jadro 2.2.14-20 made by
RedHat). Vsechno perfektne chodi, ale nechce chodit pasivni rezim prenosu
dat v FTP na serverecch na verejne pristupne siti (tedy klient za FW, server
pred FW). Proste mi to v IE rekne 500 Illegal port command, ale treba takovy
WinCommander funguje bez sebemensich problemu.

Potrebuju najit reseni. To jest aby Win200 umelo pasivni rezim. Mam dva
navrhy, ktere bych chtel realizovat ale:

1. Vim, ze existuje jakysi modul do jadra, ktery umi zvladnout i aktivni
rezim FTP na sitich s Linux FW. Ale nevim jak se to jmenuje.

2. Neni tu nekdo, kdo by mi poradil kde se da ovlivnit W2000 aby pouzival
pasivni rezim prenosu?

Dekuji za rady.

Hanuska