problem s postou (sitova zalezitost)

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Pátek Srpen 18 15:17:17 CEST 2000

Ne. Meli to pustene naplno a stejne nic ;-((
zkousel jsem laborovat i s RTS na te wavelani karte, nic. proste maily
delsi jak cca 100kb prochazeji ztezi. nechapu to. ze serveru na stejnem
public segmentu to projde uplne bez problemu. tady treba trva odeslani
34kb mailu pres "sendmail -t < mail.txt" i treba 10minut.

dik

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++