RH 6.2 neforwarduje

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pátek Srpen 18 16:06:44 CEST 2000

Staci v souboru /etc/sysctl.conf prepsat net.ipv4.ip_forward = 0 na 1 a pak uz
to bude startovat automaticky samo a neni potreba "rucne" prepisovat tu
informaci v proc filesystemu.

    Jarda

Pavel Prchal wrote:

> Jo. Taky jsem se s tim pomoril...
> V souboru /proc/sys/net/ipv4/ip_forward je potreba prepsat 0 na 1.
> (Je to bug RedHat 6.2CZ Linuxu, linuxconf do toho ne a ne sahnout...)
>
> Pavel Prchal

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !