Isdn spojovaci linka

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Srpen 21 11:17:47 CEST 2000

> skuste sa pripojit na nejakeho inet providera z pobockovej ustredni, len tak
> pre istotu, ci tam nie je problem

Diky za odpoved, ale jak jiz jsem psal, pripojeni na inet z obou koncu chodi
bez problemu a uz se mi podarilo rozjet i tu pricku.

Problem jaksi mimo me, lepe receno v pobockovych ustrednach. Nejak spatne
predavaly MSN (nebo eaz?)
Nez jsem dokazal rozkodovat co mi isdn_net rika pres dmesg tak jsem se trochu
zapotil. :-).

Jinak na jedne strane muselo byt msn 0 a na druhe 24.
Tu 24 bych pochopil, protoze je casti tlf cisla 068/xxxxx24 ale tu 0 je mi
divna. Cislo bylo 0316/yyy602. Takze zadna nula na konci ani jsem to cislo
nevolal s 0 na konci, tj 0316/yyy6020.

Hlavne kdyz to chodi.

S pozdravem

Petr Zapadlo