Breezcom SA-PCR + ISA to PCMCIA redukce

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Srpen 21 11:24:24 CEST 2000

Neni problem s adresou redukce ? Pokud pouzivate i82365
tak hleda kartu pouze adrese 0x3e0-0x3e1.
Jinak muze byt na adrese 0x3e2-0x3e3 nebo 0x3e0-0x3e1.
Adresa se da zmenit bud na redukci jumperem (pokud to umoznuje)
nebo v /etc/sysconfig/pcmcia (man i82365).
Dan