Oznameni: Ceske Type1 fonty pod GPL

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Srpen 21 14:23:13 CEST 2000

> XFree Type1 fonty rastrovat umi. Z principu nebudou Type1 fonty
> vypadat na obrazovce nikdy tak dobre jako Truetypy, ale presto je
> kvalita velmi dobra.

Presne tohle mne zajimalo

> Po instalaci fontu a naslednem namapovani pisem Arial, Times New Roman
> a Courier New jsem napriklad zaznamenal podstatne zlepseni zobrazovani
> v Netscape Navigatoru.

Vyborne

Jiste Vas bude zajimat tohle:

Chtel jsem vytvorit ceskou klavesouvou mapu pro XFree podle standartu.
(pro konzoli ji mam jiz vytvorenou)
Bohuzel nikde nemohu sehnat dokumentaci k XKB.
Na serveru XFree je pouze popis knihovnich funkci.
Ja vsak potrebuji znat format souboru *.xkb, ktere se kompiluji pomoci xkbcomp.

Pokud vite, kde to mohu sehnat, budu Vam zavazan.
(nejen ja - nekdo se v tehle konferenci po tomto take shanel, kvuli dvojjazycne klavesnici)

Jiste by vytvoreni takoveto klavesnice shledalo uzitecnym hodne linuxovych uzivatelu (i uzivatelu SuSe Linuxu).

Richard Sputa