Corel Linux SE - velka podpora hardware napr. winmodemu, GDI tiskaren aj.

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Srpen 22 07:59:47 CEST 2000

Taky si myslim, ze vsechny distribuce maji snahu pouzivat nejaktualnejsi
verzi jadra, XFree86 atd. a v tom se od sebe lisit nebudou. Novy Corel Linux
SE bude patrne vyjimecny mnozstvim dodavanych modulu pro HW. Nicmene, pres
propagovanou velkou podporu HW, napr. scannery na LPT port jsou stale jeste
mimo linuxove deni. (ci to snad neni bezny druh hardware?)

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz