Kvalita signalu WaveLan-Orinoco vyreseno

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 22 13:57:51 CEST 2000

| to je pravda, dekuji za pomoc
|
| ted se jeste moc nevyznam v jednotlivejch hodnotach, ktery mi jsou
nabidnuty

|           Link quality:30/92  Signal level:-68 dBm  Noise level:-98 dBm
|
| v manu jsem nic nenasel, v dokumentacich k Orinocu take ne, muzete mi
nekdo
| poradit, kde najdu popis techto parametru, pripadne zda mi nekdo
nevysvetli,
| co znamenaji a k jakym hodnotam by se mely blizit, aby to bylo dobre :-))

To mate kranse hodnoty, 30dB nad sumem, to byste tam mohl pustit i analog
;-) (digitalnim datum staci 5dB nad sumem). Ale dobre, ze mate rezervu na
spatne pocasi, namrazu, ptaky sedici na antene atd...

Jinak pokud chcete o decibelech vedet vice, doporucuji zvysit si decibelove
IQ zde:

http://www.prorec.com/prorec/articles.nsf/8380cd588060ef03862565e2000db872/e
a68a9018c905afb8625675400514576?OpenDocument

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications