apache + ssl mod

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Srpen 22 14:13:55 CEST 2000

On 22/08/2000, Karel Zak wrote:

>  Sorry, ale to je hloupost... bezi mi tu na jednom apache nekolik
> virtualu bez a se SSL na jednom stroji.

OK, beru zpet a omlouvam se za mlzeni. Cert vi, proc jsem to rozbehal
jako dva ruzne demony, ale porad si rikam, ze jsem k tomu nejaky duvod
mel :(

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi