Utok odhaleny !!!! (:-(

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Srpen 22 14:58:17 CEST 2000

Dobry den,

Juraj Hajka wrote:

> Nasiel som skript!!
>
> Dakujem vsetkym uz je to jasne ako facka caka ma pekna robota.

Zajimavy skriptik... Kdyz si ho proctete, tak vite, co mate kde
odstranit a preinstalovat... No, budte rad, ze vam ho tam nechal
:-))) A taky ted vite, ze se dostal dovnitr pres wu-ftp...

Ja vzdycky rikam, ze je dobre si vse prvne prohlidnout, nez
okamzite zacit vsechno preinstalovavat :-)))

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72