Shellove skripty

Zdeněk Štěpánek zstepanek na atlas.cz
Úterý Srpen 22 23:01:18 CEST 2000

Zdravim

Priznam se, ze me ten skript taky inspiroval. Jen co prebootuju do Linuxu
(mam ho v souboru, neukamenujte me), hned se pustim do psani takovycj
peknych barevnycj skriptu. Toho se taky moje prosba. Nevite nekdo, kde by se
dal sehnad nejaky textovy pruvodce StepByStep k nauceni aspon zakladu
Shellovych skriptu? (zatim umim jenom hlavicku a echo) Jsem uplny zacatecnik
a hory vycerpavajicich (treba i velice kvalitnich) materialu neni nic pro
me. Pokud mozno, kdyby to bylo cesky (v to ale sam nedoufam). Popripade,
kdybyjste nekdo byl od te dobroty a poslal mi nekolik jednoduchych skriptu
na ukazku, abych se to trochu naucil. Myslim ze ta draha bichle taky nebude
nic pro moji chudou kapsu.

Diky moc
Zdenek
zstepanek na atlas.cz